Uncategorized

..

En iyi ellerini hatırlıyorum. Son senelerinde fenalaştığında elini tutardım; küçük, buruşuk, kemikli ve biraz soğuk bir eldi. “Enis bana oku derdi”, bir şeyler okurdum.

Apartmandan içeriye girip merdivenleri her çıkışımızda televizyonun sesini duyduğumda nereden geldiğini bilirdim, bizdendi. Evlilik programlarını seyrediyordu, pek duymadığından neredeyse sonuna kadar açardı, Yavaşça merdiveni çıktıktan sonra yorgunluktan koltuklardan birinin kolçağına tünerdim. Onu salonda tv nun karşısında bulurdum. Naptığını sorardım. O gün yaptıklarını tek tek anlatırdı, bazen de evlilik programında çıkan kavgayı anlatırdı heyecanla. Sonra ben küçük odaya geçer onu da çağırıdım. Çünkü küs olduğunda, aramız limoni olduğunda çağrılmayı beklerdi. Bir müddet sonra gelir ayakucuma otururdu.

Hep orada olacak sandım, gideli neredeyse iki ay oluyor

Standart

Bir Cevap Yazın

